news
BAE'de Serverspace Teknolojileri: Falconcloud Lansmanı
DF
April 2, 2024
Updated April 2, 2024

Serverspace teknik destek ekibine nasıl ulaşabilirim?

Kontrol Paneli

Altyapı ile çalışırken herhangi bir sorun ya da sorunuz olursa teknik desteğimize bildirebilirsiniz.

  • Bir uzmanın bir bilete yanıt vermesi için ortalama süre 15 dakikadır.
  • Talep çözüm süresi 30 dakikadır.

Destek ekibiyle iletişime geçmenin birkaç yolu vardır.

Kontrol panelindeki bilet sistemi aracılığıyla iletişim kurun

Proje yönetimi menüsündeyken, köşede bir Support (Destek) bölümü vardır. Oraya gittiğinizde, bir talep oluşturmak için bir pencere açılacaktır:

Send request to the support team through pannel

Burada başvurunuzun konusunu belirtir ve sorunuzu ayrıntılı olarak açıklarsınız. Gerekirse, başvurunuza bir dosya ekleyebilirsiniz:

Create support request through control pannel

 

 

Bir talep oluşturduktan sonra, açıklayıcı sorular sorabileceğiniz ve talebin çözülme sonucunu değerlendirebileceğiniz bir uzmanla sohbete gönderileceksiniz:

Ticket example

 

After creating the request, you will also receive an email notification where you can track the status of the ticket:

Example of a mailback about creating a support ticket

Talebi oluşturduktan sonra, biletin durumunu takip edebileceğiniz bir e-posta bildirimi de alacaksınız:

Close ticket confirmation

Telefonla iletişim

Destek ekibiyle telefonla iletişime geçebilirsiniz:
+90 212 900-35-36

Web sitesindeki sohbet aracılığıyla iletişim

Siteye kaydolmadan önce veya kontrol paneline giremiyorsanız, sitedeki sohbet aracılığıyla soru sorabilirsiniz. Bunu yapmak için sağ alt köşedeki Harfler simgesine tıklayın.

Creating a ticket on the main web-site

Burada şunları yapabilirsiniz

  • dosya ekle - Ataç simgesi;
  • iletişim bilgilerinizi belirtin - adınız, e-posta adresiniz ve telefon numaranız;
  • Sohbet bildirimlerinden gelen sesi etkinleştirin/devre dışı bırakın.

Opened ticket via site

SLA

Serverspace hizmetlerinin niceliksel ve niteliksel hedef göstergeleri ve bunlara uygunluğun mali garantileri, aşağıdakiler tarafından belirlenir Service Level Agreement (SLA, Hizmet Seviyesi Anlaşması).

Vote:
5 out of 5
Аverage rating : 5
Rated by: 1
34384 İstanbul İzzetpaşa Mah. Yeni Yol Cad. No:3 / 336 Şişli
+90 212 900-35-36
700 300
IT-GRAD NL B.V.
700 300
Hizmetlerimizi sunmak, analizler yapmak ve pazarlama için çerezleri kullanıyoruz. Çerez kullanımımız hakkında daha fazla bilgi edinmek için lütfen Gizlilik Politikamıza bakın. Web sitemize göz atmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.