Altyapı ile çalışırken herhangi bir sorun ya da sorunuz olursa teknik desteğimize bildirebilirsiniz.
- Bir uzmanın bir bilete yanıt vermesi için ortalama süre 15 dakikadır.
- Talep çözüm süresi 30 dakikadır.
Destek ekibiyle iletişime geçmenin birkaç yolu vardır.
Kontrol panelindeki bilet sistemi aracılığıyla iletişim kurun
Proje yönetimi menüsündeyken, köşede bir Support (Destek) bölümü vardır. Oraya gittiğinizde, bir talep oluşturmak için bir pencere açılacaktır:
Burada başvurunuzun konusunu belirtir ve sorunuzu ayrıntılı olarak açıklarsınız. Gerekirse, başvurunuza bir dosya ekleyebilirsiniz:
Bir talep oluşturduktan sonra, açıklayıcı sorular sorabileceğiniz ve talebin çözülme sonucunu değerlendirebileceğiniz bir uzmanla sohbete gönderileceksiniz:
After creating the request, you will also receive an email notification where you can track the status of the ticket:
Talebi oluşturduktan sonra, biletin durumunu takip edebileceğiniz bir e-posta bildirimi de alacaksınız:
Telefonla iletişim
Destek ekibiyle telefonla iletişime geçebilirsiniz:
+90 212 900-35-36
Web sitesindeki sohbet aracılığıyla iletişim
Siteye kaydolmadan önce veya kontrol paneline giremiyorsanız, sitedeki sohbet aracılığıyla soru sorabilirsiniz. Bunu yapmak için sağ alt köşedeki Harfler simgesine tıklayın.
Burada şunları yapabilirsiniz
- dosya ekle - Ataç simgesi;
- iletişim bilgilerinizi belirtin - adınız, e-posta adresiniz ve telefon numaranız;
- Sohbet bildirimlerinden gelen sesi etkinleştirin/devre dışı bırakın.
SLA
Serverspace hizmetlerinin niceliksel ve niteliksel hedef göstergeleri ve bunlara uygunluğun mali garantileri, aşağıdakiler tarafından belirlenir Service Level Agreement (SLA, Hizmet Seviyesi Anlaşması).